خبر خوش افزایش مستمری مددجویان از این ماه-راهبرد معاصر
انتقال ۳۶ زندانی ایرانی از کویت به کشورمان ارمغان یک جرم کوانتومی جدید برای عصر کوانتوم شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی خبر خوش افزایش مستمری مددجویان از این ماه مدارس نوبت صبح و ادارات کازرون فردا تعطیل اعلام شد شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد توقیف پرایدی که دانش آموزان را در صندوق عقب جابجا می‌کرد! فرآورده‌های حاوی تریاک باعث شفاف‌سازی پوست می‌شود؟ | توضیحات سازمان غذا و دارو بارش برف پاییزی به تهران رسید + جزئیات خبر خوش واریزی معوقات برای این گروه از معلمان آموزش و پرورش + جزئیات اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره شبکه شاد سردار رادان: قسم می‌خورم که تروریست‌ها به سزای اعمالشان برسند اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی در دانشگاه حضرت معصومه  دادستانی: علیه یک سایت خبری اعلام جرم شد/ چند فعال فضای مجازی تذکر گرفتند، برای چند نفر پرونده قضایی تشکیل شد هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی | بارش باران و برف در ۴ استان

خبر خوش افزایش مستمری مددجویان از این ماه

سید جواد حسینی، سرپرست سازمان بهزیستی کشور با حضور در خانه نرگس از این مرکز نگهداری کودکان با معلولان ذهنی خفیف دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 27
کد خبر: ۲۶۱۳۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسینی، سرپرست سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حضور ۲۰ کودک در خانه نرگس گفت: تمام تلاش ما این است که این خانه‌ها به صورت شبه خانواده اداره شوند.

وی افزود: کودکان باید در این خانه‌ها، شرایط خانواده را تجربه کنند که خوشبختانه امروز این حس را در کودکان خانه نرگس دیدم.

حسینی با اشاره به سیاست سازمان بهزیستی در اداره خانه‌های مشابه خانه نرگس تاکید کرد: سیاست ما کوچک سازی است چرا که هرچقدر جمعیت این کودکان در خانه‌ها کمتر شود، شرایطی شبیه‌تر به خانواده را تجربه می‌کنند.

وی همچنین به لزوم همنشینی و در کنار هم بودن کودکان عادی با کودکان دارای معلولیت ذهنی خفیف گفت: اینها در بزرگسالی در یک جامعه و کنار هم حضور دارند و چه بهتر است که شرایطی فراهم شود تا بتوانند در کنار هم آموزش ببینند.

رییس سازمان بهزیستی کشور به لزوم توجه به مراحل بعد از رهسپاری کودکان گفت: مهمترین موضوع بعد از رسیدن کودکان به سن رهسپاری، موضوع اشتغال آنهاست و به همین منظور در دیدار‌های خود با نمایندگان مجلس در مورد طرح اشتغال بعد از رهسپاری رایزنی می‌کنیم.

دولت قصد دارد در سال آینده میزان مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی را به میزان افزایش حقوق کارمندان به میزان ۲۰ درصد افزایش دهد.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور پس از حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و ارایه گزارشی از جهت‌گیری‌های لایحه بودجه، بخش نخست لایحه بودجه ۱۴۰۴ را به هیأت رئیسه مجلس تقدیم کرد؛ این بخش از لایحه بودجه شامل چهار زیربخش «احکام»، «سقف منابع بودجه عمومی دولت»، «تراز‌های عملیاتی، سرمایه‌ای و مالی» و «فروض برآورد منابع و مصارف» است.

قرار است طبق اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ در جلسه علنی هشتم آبان مورد بررسی قرار گیرد و به رای گذاشته شود. / روزنو

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده